ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بلاگ

مسئول دفتر مرکزی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران گفت: در این نمایشگاه از میان شرکت‌های دانش بنیان، به ۲ شرکت برتر مطابق نظر کمیته داوری مشترک نمایشگاه و ویپا، مدال طلا از سوی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (wiipa) و همچنین به بهترین استارتاپ این نمایشگاه از سوی انجمن مخترعین ترکیه (tummiad) یک مدال طلا اهدا خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه نمایشگاه ملی فن‌نما؛ مهرداد سلیمانی گفت: فن‌نما بستری برای شبکه سازی و همکاری، تقویت ارتباطات بین مشاغل، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: این هم افزایی برای پرورش اکوسیستم فناوری در استان ضروری است و سرمایه‌گذارانی که به دنبال فرصت‌های پیشگامانه هستند، استارت‌آپ‌هایی که به دنبال رشد هستند، و شرکت‌های تأسیس‌شده‌ای که در حال توسعه هستند، محیطی پویا در فن نما پیدا خواهند کرد.

سلیمانی افزود: با فضایی از نوآوری و کارآفرینی، این رویداد بدون شک جرقه سرمایه‌گذاری های جدید، معاملات سرمایه گذاری و همکاری هایی خواهد بود که آینده چشمانداز فناوری در استان را شکل خواهد داد.

سلیمانی با اشاره به این که از مهم ترین فعالیت های دفتر ویپا در ایران می توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، حمایت و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در حوزه اختراع و نوآوری، حمایت و برگزاری رویدادهای استارت آپی و فناورانه، تجاری سازی اختراعات، خدمات مالکیت معنوی، خدمات مشاوره ای و فراهم کردن امکان شرکت کردن مخترعان و اندیشمندان و پژوهشگران ایرانی در جشنواره های بین المللی اختراع و نوآوری است، گفت: این دفتر بر اساس اهداف مشخص همگام با سند چشم انداز کشور و شاخص‌های نوآوری جهانی سعی در پیشبرد اهداف علمی کشور و انتقال دانش در حوزه های ملی و بین‌المللی دارد.

مسئول دفتر مرکزی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران گفت: مدال‌های ویپا از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند، زیرا نشان‌دهنده شناسایی و اعتبار جهانی نوآوری‌ها و اختراعات پیشگامانه هستند که در رویدادهایی مانند فن نما به نمایش گذاشته می‌شوند.

او افزود: این جوایز معتبر نه تنها نبوغ مخترعان را تجلیل می‌کنند، بلکه نقش حیاتی مالکیت فکری را در تقویت نوآوری و پیشرفت فناوری در سراسر جهان برجسته می‌کنند و معیارهای داوری ویپا که ریشه در نوآوری، اصالت، تأثیر و حفاظت از مالکیت فکری دارد، تضمین می‌کند که دریافت‌کنندگان این مدال‌های طلا سهم قابل توجهی در زمینه‌های مربوطه خود داشته‌اند و الهام‌بخش دیگران و پیشرفت‌هایی هستند که به نفع جامعه به عنوان یک کل است.

به گفته سلیمانی مدال های اعطا شده در این نمایشگاه همراه با اطلاعات مربوطه در سایت رسمی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان ثبت خواهند شد.

منبع خبر: دبیرخانه نمایشگاه ملی فن نما