اخبار

امضا قرارداد همکاری دفتر خاورمیانه سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (WIIPA) با شرکت فناوری و تکنولوژی والنتورا (Valentura) 

دفتر خاورمیانه سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (WIIPA) از امضای  یک قرارداد همکاری پیشگامانه با شرکت فناوری و تکنولوژی Valentura خبر داد. بر اساس این قرارداد شرکت والنتورا به عنوان پیشران فناوری ویپا در حوزه مالکیت معنوی در فضای دیجیتال و دنیای تکنولوژی فعالیت خواهد نمود.

یکی از نتایج کلیدی این توافق، دیجیتالی کردن سیستم شناسایی WIIPA خاورمیانه است. گواهینامه ها و مدال های شرکت کنندگان به توکن های غیر قابل تعویض (NFT) تبدیل می شود. این حرکت بر افزایش مداوم محبوبیت  NFTها سرمایه گذاری می کند و پتانسیل قابل توجه مالکیت دیجیتال در قرن بیست و یکم را برجسته می کند.

علاوه بر این، یک توکن WIIPA منحصر به فرد توسط Valentura ابداع شده است که فناوری بلاک چین را در عملیات WIIPA ادغام می کند. این توکن ها به اعضا و شرکای WIIPA به عنوان پاداش یا بر اساس سطح فعالیت آنها اعطا می شود. مکانیک خاص و اجرای توکن WIIPA در اطلاعیه‌ های بعدی به تفصیل توضیح داده می‌شود و نتایج آن به شدت این کاربرد نوآورانه اقتصاد توکن در فضای مالکیت معنوی را نشان خواهد داد.

این قرارداد همکاری همچنین شامل طراحی برنامه اختصاصی برای میزبانی رویدادها بر بستر بلاک چین است. این حرکت نشان ‌دهنده یک تغییر عمده در استراتژی میزبانی رویدادهای WIIPA است که راهی منحصر به فرد، امن و غیرمتمرکز برای تعامل و اشتراک ایده ‌ها برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

در راستای این قرارداد والنتورا جهت حمایت از استارت آپ های معرفی شده توسط ویپا نسبت به سرمایه گذاری خطر پذیر، اشتراک منابع و راهنمایی و پشتیبانی های فنی و علمی خواهد پرداخت. 

این تحول مهم در نقش والنتورا نه تنها دامنه توافق را گسترش می دهد، بلکه فرصت طلایی را برای استارتاپ هایی که در مراحل اولیه خود به دنبال حمایت هستند، ارائه می دهد. این حرکت نشان دهنده تعهد والنتورا به تقویت نوآوری و توانمندسازی نسل بعدی رهبران فناوری است.

ویپا خاورمیانه به عنوان دروازه کلیدی برای استارت آپ هایی که به دنبال استفاده از پشتیبانی والنتورا هستند، عمل خواهد کرد. استارت‌آپ‌های علاقه‌مند می‌توانند از طریق ویپا خاورمیانه درخواست دهند و فرآیندی ساده را برای این نهادهای نوظهور ارائه دهند تا از منابع و تخصص گسترده ویپا و والنتورا بهره ببرند.

این حمایت ترکیبی از سوی ویپا و والنتورا نوید ایجاد یک پایه قوی برای استارت‌آپ‌ها را می‌دهد و ابزارها و راهنمایی‌های لازم را برای آنها فراهم می‌کند تا در چشم‌انداز فن‌آوری رقابتی و سریع رشد کنند. با حمایت این دو مجموعه پیشگام، اکوسیستم استارتاپی خاورمیانه برای رشد و نوآوری قابل توجهی آماده است.

این توافق نشان می دهد که چگونه ویپا خاورمیانه در حال حرکت در چشم انداز تکنولوژیکی است که به سرعت در حال تغییر است، و یک طرز فکر مترقی را به سمت پذیرش و تطبیق فناوری بلاک چین در عملیات خود نشان می دهد. ویپا با شرکت فناوری والنتورا در کنار خود، موقعیت خوبی برای ایجاد تحول دیجیتال در حوزه مالکیت معنوی دارد و آینده اختراع و نوآوری در خاورمیانه را شکل می دهد.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =