ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

دهمین جشنواره اختراع و نوآوری کائوشینگ تایوان

نمایشگاه بین المللی اختراع و طراحی کائوشینگ ( تایوان)

این رویداد به عنوان اصلی ترین رویداد سازمان مالکیت معنوي اختراعات جهان در شهر کائوشینگ کشور تایوان در تاریخ 30 نوامبر الی 2 دسامبر 2023 با حضور تمامی نمایندگان این سازمان از بیش از 50 کشور و حضور بیش از 1000 مخترع در محل نمایشگاه بین المللی کائوشینگ برگزار می گردد.

اهمیت این رویداد:

این جشنواره، نه تنها فرصتی برای ارائه اختراعات و نوآوری های جدید در سطح بین المللی ارائه می دهد، بلکه فرصتی بی نظیر برای یادگیری و رشد در فضایی رقابتی و همزمان همکاری بین فرهنگ ها، افکار و دیدگاه های متفاوت است.

شرکت در این جشنواره یک فرصت بی نظیر برای افراد، گروه ها و سازمان هایی است که می خواهند اختراعات و نوآوری های خود را به جهانیان نشان دهند. این رویداد یک پلتفرم عالی برای ارتباطات بین المللی، تبادل ایده ها و تحقیقات است. همچنین، این فرصت را برای برقراری روابط تجاری و صنعتی با شرکت کنندگان از سراسر جهان فراهم می کند.

علاوه بر این، این جشنواره می تواند به عنوان یک مرجع یادگیری عمیق برای کسانی که به دنبال رشد و توسعه در حوزه های خلاقیت، طراحی و اختراع هستند، عمل کند. با توجه به حضور برجسته افراد، گروه ها و سازمان هایی که در حوزه اختراع و نوآوری فعالیت می کنند، تجربیات و دانش موجود در این جشنواره قابل توجه است.

به طور کلی، شرکت در جشنواره اختراعات و طراحی کائوشینگ تایوان می تواند به دیدگاه ها، توانایی ها و فرصت های بسیاری برای شرکت کنندگان بیافزاید. با پیشرفت های جدید و مداوم در علم و تکنولوژی، این رویداد می تواند یک پلتفرم بی نظیر برای کشف، ارزیابی و ترویج اختراعات و نوآوری های جدید باشد.

پخش ویدیو

مزایای اینگونه رویدادها بسیار زیاد است اما مواردی که می تواند چشمگیر و مورد توجه کشورها باشد شامل :
۱.همسویی رویداد با استراتژی های رشد کسب و کار کشورها
۲.مشارکت سرمایه گذاری خصوصی و دولتی کشورها
افزایش همکاری در قالب مشارکت بین بخش خصوصی و دولتی کشورهای شرکت کننده به طور فزاینده ای به عنوان ابزاری کلیدی برای دستیابی به اهداف توسعه دیده می شود.
۳.توسعه ساختاری و گسترش زنجیره اقتصادی از طریق بازدید سرمایه گذاران
سرمایه گذاران در این گونه از رویدادها می توانند به طور موثری بر پر رونق تر کردن مباحث اقتصادی کمک کنند و با سرمایه ای که صرف می کنند باعث ایجاد اثر چند برابری بر درآمد، در سراسر زنجیره اقتصادی کشورهای شرکت کننده گردند. همچنین اگر رویدادها به خوبی مدیریت شوند می توانند این اثر چند برابری را روی مباحث اقتصادی جامع تر متمرکز کنند.
۴.میراث فرهنگی هر کشور بیان مهمی از تنوع فرهنگی آن کشور است که شایسته حفاظت است. رویدادها می تواند با ارائه آموزش، توسعه مهارت ها و فعالیت های انتقال دانش به کشورهای دیگر، نقش مهمی در حفاظت از میراث و فرهنگ آنها در سراسر جهان ایفا کند.

دانلود فایل ثبت نام و هزینه ها