ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

نمایشگاه بین المللی Halal Expo / 1i1w Startup Zone ترکیه

نمایشگاه بین المللی Halal Expo / 1i1w Startup Zone ترکیه

این رویداد بخشی از نمایشگاه Halal Expo است که  در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ توسط دولت ترکیه، وزارت علوم و فناروی ترکیه، وزارت صنایع و تکنولوژی ترکیه، وزارت گردشگری ترکیه، وزارت کشور ترکیه و سایر نهادهای ملی و بین‌المللی با حضور بیش از ۱۰۰۰ غرفه دار از بیش از ۳۰ کشور مختلف برگزار می‌گردد. این رویداد یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی کشور ترکیه می‌باشد که منجر به فراهم آوردن بستری فعالانه برای ترویج نوآوری و توسعه تجارت فناوری می‌گردد. این رویداد در مرکز نمایشگاه های استانبول برگزار می‌گردد.

اهمیت این رویداد:

نمایشگاه بین‌المللی Halal Expo/1i1w startup zone یکی از اصلی‌ترین نمایشگاه های بین‌المللی کشور ترکیه است که تمرکز ویژه ای بر نوآوری ، تجارت فناوری  و محصولات حلال دارد. این رویداد ایجاد کننده یک بستر منفعل جهت همکاری، خلاقیت و تفکر انتقادی و  تشویق محققان، دانشمندان، مخترعان و استارت آپ ها و گسترش فضای علمی و تجاری سازی می‌باشد. طبق آمار رسمی اعلام شده توسط سازمان جهانی مالکیت فکری سازمان ملل (WIPO)  ترکیه از منظر نوآوری در بالاترین سطح تاریخ خود قرار دارد. و تحقیق، توسعه و اکوسیستم نوآوری خلاق آن موجب افزایش خروجی های نوآوری آن گردیده است. در این گزارش همچنین تاکید شده است که استانبول و آنکارا دو پایتخت “خوشه علم و فناوری” پیشرو هستند.

پخش ویدیو

مزایای اینگونه رویدادها بسیار زیاد است اما مواردی که می تواند چشمگیر و مورد توجه کشورها باشد شامل :
۱.همسویی رویداد با استراتژی های رشد کسب و کار کشورها
۲.مشارکت سرمایه گذاری خصوصی و دولتی کشورها
افزایش همکاری در قالب مشارکت بین بخش خصوصی و دولتی کشورهای شرکت کننده به طور فزاینده ای به عنوان ابزاری کلیدی برای دستیابی به اهداف توسعه دیده می شود.
۳.توسعه ساختاری و گسترش زنجیره اقتصادی از طریق بازدید سرمایه گذاران
سرمایه گذاران در این گونه از رویدادها می توانند به طور موثری بر پر رونق تر کردن مباحث اقتصادی کمک کنند و با سرمایه ای که صرف می کنند باعث ایجاد اثر چند برابری بر درآمد، در سراسر زنجیره اقتصادی کشورهای شرکت کننده گردند. همچنین اگر رویدادها به خوبی مدیریت شوند می توانند این اثر چند برابری را روی مباحث اقتصادی جامع تر متمرکز کنند.
۴.میراث فرهنگی هر کشور بیان مهمی از تنوع فرهنگی آن کشور است که شایسته حفاظت است. رویدادها می تواند با ارائه آموزش، توسعه مهارت ها و فعالیت های انتقال دانش به کشورهای دیگر، نقش مهمی در حفاظت از میراث و فرهنگ آنها در سراسر جهان ایفا کند.

دانلود فایل های ثبت نام و هزینه ها